To niesamowite, jak wiele tracą właściciele biznesów w różnych branżach, którzy trzymają się utartych schematów i bezpiecznych rozwiązań. Nie inaczej, jeśli chodzi o papier bibuła z nadrukiem, który nadal jest przez spore grono osób zaszufladkowany jako ten zarezerwowany do pakowania wyrobów wędliniarskich na stoiskach garmażeryjnych. Owszem – brawo dla tych branż i mądrego wykorzystania tego solidnego produktu papierniczego, ale jeszcze większe uznanie należy się otwartym na nowe pomysły właścicielom marek z innych branż, którzy też zauważyli potencjał bibułek z logo.

Papier bibuła z nadrukiem – odkryj jego wszechstronność!

Niska gramatura papieru bibułowego to w tym w przypadku jego znak rozpoznawczy i równocześnie cecha, która przekłada się na jego niezwykłą wydajność i wszechstronność. Zakorzeniony w branży spożywczej papier bibuła z nadrukiem z powodzeniem odnajduje swoje zastosowanie w wielu innych niszach, zaskakując swoją przydatnością.

Jednym z najciekawszych miejsc do wykorzystania potencjału tego niezwykle cienkiego papieru jest szeroko pojęta branża odzieżowa. Owszem, zapakowane w eleganckie pudełko i dodatkowo zabezpieczone bibułą ubrania były jeszcze do niedawna domeną wyłącznie ekskluzywnych marek, ale dzięki dostępności papieru bibułowego z logo (co jest efektem zastosowania nowoczesnej technologii w jego produkcji), dzisiaj może być wykorzystywany przez każdego sprytnego właścicielka marki z branży fashion. To prosty i niedrogi sposób na podniesienie jej prestiżu i zwiększenie uznania w oczach klientów! Wysoka jakość papieru plus jego obrandowany charakter sprawdza się tutaj doskonale – bez względu na to, czy chodzi o ubrania, obuwie, czy dodatki. Warto pomyśleć o tym również z czysto praktycznego punktu widzenia: papier bibuła z nadrukiem nie tylko sprawi, że zakupiony towar będzie prezentował się naprawdę elegancko, ale też będzie dodatkowo zabezpieczony, co ma tym większe znaczenie w dobie tak popularnej dzisiaj sprzedaży internetowej.

Gdzie jeszcze papier bibuła z nadrukiem może się doskonale sprawdzić?

  • sklepy z rękodziełem – zabezpieczenie delikatnych produktów (szkło, porcelana),
  • księgarnie, sklepy z upominkami – pakowanie albumów, książek, czy innych prezentów,
  • kwiaciarnie – ochrona i estetyczna forma zapakowania roślin, kwiatów, bibelotów.

To tylko przykłady tego, jak pięknie i pomysłowo można wykorzystać papier bibuła z logo – podobnie jak półpergamin daje naprawdę ogromne możliwości. Tym bardziej, że oba te produkty są zatwierdzone do kontaktu z żywnością, co daje jeszcze szersze pole do popisu w ich zastosowaniu dla swoich potrzeb wizerunkowych i biznesowych.

Co warto wiedzieć o papierze bibułowym z nadrukiem przed złożeniem zamówienia?

Jeśli szukasz najcieńszego papieru na rynku – nie patrz dalej niż ten. Nadruk na bibule będzie prezentował się naprawdę przyjemnie dla oka i zgodnie z wizją marki, o ile będziesz pamiętał o kilku ważnych kwestiach przy zamówieniu. Poniżej kilka ważnych informacji, które rzucą nieco więcej światła na ten wydajny papier o gramaturze oscylującej w granicach 17-24 g/m2.

Papier bibuła z nadrukiem w Bielprint – co wybrać?

  • ekskluzywny papier bibuła satynowy (bez-kwasowy) – 17g,
  • lekko przeźroczysty papier bibuła gładzony – 19g,
  • zwykła bibuła o lekko matowym, białym odcieniu – 24g.

W każdej wersji wybrana grafika będzie prezentować się naprawdę dobrze, jednak jeśli chodzi o uzyskanie efektu „wow” – satynowy papier bibułowy delikatnie szeleszczący w dłoni jest bezkonkurencyjny. Oczywiście ma to związek z jego wyższą ceną, ale jeśli szuka się czegoś o naprawdę luksusowym charakterze – zdecydowanie warto.

Dodatkowo warto zaznaczyć, że każdy z powyższych typów jest odpowiedni do kontaktu z żywnością. Nie bez znaczenia jest też fakt, że na bibule wykonujemy nadruk potokowy i w standardowym rozmiarze 50×70 cm, choć jesteśmy otwarci tutaj na potrzeby klientów i w razie potrzeby istnieje możliwość przycięcia arkuszy do preferowanego wymiaru. Nie ma też problemu z nawinięciem bibuły na rolki, które w takim przypadku będą ważyć w granicach 10-15 kilogramów każda.

Przypominamy również, że przy pierwszym zamówieniu na papier bibuła z nadrukiem konieczne będzie wykonanie matrycy. Cena wykonania jest ściśle powiązana z tym, z jak bardzo skomplikowanym projektem będziemy mieć do czynienia. W przypadku nietypowych logotypów konieczne może być wykonanie tulei elastomerowej, co podnosi cenę końcową – ale jak można się domyślić bibuła z takim nadrukiem, mocno podnosi prestiż marki. W każdym przypadku przyjmujemy zamówienia na bibułę z logo wtedy gdy minimum produkcyjne jest na poziomie 150 kg, a w przypadku zleceń od 300 kg można liczyć na naprawdę okazyjną cenę – warto więc się zastanowić, czy nie byłoby dobrze od razu zdecydować się na większą ilość papieru, który z racji swojej wszechstronności i jakości z całą pewnością i tak zostanie w pełni wykorzystany.