Reklamówka to potoczna nazwa dla jednego z najczęściej wykorzystywanych produktów codziennego użytku. Już sama jej nazwa wskazuje, iż powinna służyć do czegoś więcej niż tylko przenoszenia i przechowywania niemal dowolnej zawartości. Jest ona rewelacyjnym nośnikiem reklamy. W dzisiejszym poradniku rozłożymy proces zamawiania reklamówki na czynniki pierwsze, podpowiadając, na co zwrócić szczególną uwagę, aby nie tylko spełniała swoją użytkową rolę, ale też przyniosła wiele dobrego dla brandingu marki.

Jednorazowe reklamówki z nadrukiem – jakie są ich cechy charakterystyczne?

Popularne zrywki można spotkać w każdym sklepie – czy to lokalnej piekarni, czy dużym hipermarkecie. Jednak bez względu na ich ostateczne zastosowanie – jednorazowe reklamówki z nadrukiem są wykonane z tego samego materiału, jakim jest wysokiej gęstości polietylen: folia HDPE. Oczywiście wybór tego materiału nie jest przypadkowy, stoją za nim istotne korzyści:

  • bardzo niska cena jednostkowa,

  • wysoka odpornością na rozciąganie,

  • wytrzymałość i wszechstronność.

Pozostając przy cechach charakterystycznych reklamówki z nadrukiem, warto zwrócić uwagę na jej grubość, która standardowo obejmuje 10my przy rozmiarze 25x6x45cm. Chcemy tutaj podzielić się wiedzą – sugerując, że im większa ma być reklamówka, tym lepiej postarać się o jej większą grubość. 10 my mogłoby nie być wystarczającą grubością przy rozmiarze 30x9x55 – tutaj 12my byłoby bardziej zasadne, co pozwoli zachować materiałowi właściwości użytkowe.

Jeśli chodzi o kolorystykę – zwykle spotyka się białe jednorazówki, co jednak nie oznacza, iż jesteśmy ograniczeni wyłącznie do tej opcji. Wręcz przeciwnie, uzyskanie innej barwy nie wymaga niczego więcej, aniżeli dodania pigmentu. Oczywiście jednak trzeba pamiętać, iż jednorazówki zawsze będą półprzeźroczyste. Chcąc uzyskać mocniejszą kolorystykę trzeba już postawić na reklamówki z nadrukiem wielokrotnego użytku tworzy się je przy pomocy grubszych i mocniejszych materiałów.

Potencjał reklamówek z nadrukiem w brandingu firmy

W związku z wszystkimi powyższymi właściwościami charakterystycznymi dla reklamówek można mówić o ich naprawdę szerokim zastosowaniu, które ma miejsce głównie w branży spożywczej. Tamże są niezastąpione przy pakowaniu wszelkiego rodzaju towarów, jak owoce, czy produkty sypkie. Wszechstronność reklamówek wykracza jednak daleko poza sklep spożywczy. Właściwie każda placówka handlowa – od sklepów papierniczych, przez odzieżowe, po kwiaciarnie – korzysta z przydatności zrywek.

Zbyt często jednak nie docenia się ich potencjału w formie reklamówki z nadrukiem. Zwykłe „jednorazówki” może mieć każdy – ale reklamówkę z świetnie wyglądającym logo, bądź inną grafiką tylko sklepy wchodzące ze swoim marketingiem na wyższy (co nie znaczy bardziej kosztowny) poziom. Torby plastikowe z nadrukiem na zamówienie to potężne narzędzie marketingowe, a jednocześnie rozwiązanie:

  • proste,

  • lekkie,

  • niedrogie.

Firmy z niemal dowolnej branży mogą czerpać korzyści z ich używania na targach, w sklepach i nie tylko. Twoi klienci potrzebują sposobu na noszenie zakupów lub artykułów promocyjnych, a jednorazowa reklamówka z Twoim logo skutecznie im na to pozwoli, przy okazji eksponując markę daleko poza wydarzenie lub sklep. Warto z tego skorzystać tym bardziej, że spersonalizowane reklamówki z nadrukiem mogą być tworzone w szerokiej gamie stylów, kolorów i rozmiarów. Również w naszej ofercie dostarczamy reklamówki jednorazowe z nadrukiem na zamówienie, które znajdują doskonałe zastosowanie w sklepach detalicznych, a także na różnych imprezach promocyjnych. Oferujemy szereg opcji, dzięki czemu można je łatwo dostosować za pomocą logo swojej marki lub dowolnego wybranego wzoru.

O czym pamiętać przy składaniu zamówienia na jednorazowe reklamówki z nadrukiem?

 

Chcąc użyć niestandardowych reklamówek jednorazowych do celów marketingowych, kolejnym ważnym krokiem jest złożenie zamówienia zgodnie ze specyfikacjami. Niezależnie od tego, czy chodzi o małe woreczki na zamówienie, czy też duże reklamówki z nadrukiem – jesteśmy w stanie pomóc. Składając u nas zamówienie, ma się gwarancję wysokiej klasy nadruku, centralnie ułożonego na każdej jednorazówce. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie informacji dotyczącej wybranej kolorystyki oraz rozmiaru reklamówki. Więcej na temat doboru właściwego rozmiaru i grubości można przeczytać tutaj. Na tej podstawie przygotowana zostanie wycena – z uwzględnieniem tego, że przy pierwszym zamówieniu konieczne jest wykonanie matrycy.

Niestandardowe reklamówki z nadrukiem to niedroga, ale bardzo skuteczna strategia marketingowa. W Bielprint stawiamy na wysokiej jakości materiały, niskie ceny i szeroki wachlarz opcji. Składając hurtowe zamówienie można naprawdę dużo zaoszczędzić. Warto tym bardziej, że magazynowanie nawet sporej ilości jednorazówek nie zajmie tyle przestrzeni, co miałoby miejsce w przypadku wielu innych artykułów promocyjnych. Możesz przechowywać je tak długo, jak potrzebujesz – mając pewność, że się nie zepsują, ani nie wyjdą z mody.