Reklamówki jednorazowe z Nadrukiem

reklamówki jednorazowe z nadrukiem

Reklamówki jednorazowe z Nadrukiem – Charakterystyka:

Najbardziej popularne i najbardziej rozpowszechnione reklamówki na świecie. Mowa tu o cienkich reklamówkach tak zwanych zrywkach. Wykonane są z folii HDPE(polietylen wysokiej gęstości). Ich główną zaletą jest bardzo niska cena jednostkowa która przy małych rozmiarach wynosi kilka groszy. Folia HDPE charakteryzuje się wysoką odpornością na rozciąganie przez co mogą być bardzo cienkie a jednocześnie wytrzymałe.

Reklamówki jednorazowe z Nadrukiem zazwyczaj są białe ale jeśli dodać pigmentu podczas procesu produkcji to można uzyskać inne barwy. Kolor takiej reklamówki jest i tak półprzeźroczysty, a spowodowane to jest tym że jest cienka.

Reklamówki jednorazowe z nadrukiem stosuje się przede wszystkim w przemyśle spożywczym. Używane są do pakowania pieczywa, warzyw, owoców, mięs, materiałów sypkich, a także do pakowania w nie zakupów przez klientów. Standardowa grubość dla reklamówki w rozmiarze 25x6x45cm wynosi 10my, ale im większy rozmiar tym większą proponujemy grubość i tak np. przy rozmiarze 30x9x55 zalecamy grubość 12my.

Reklamówki jednorazowe z Nadrukiem – rozmiary

18x4x32cm – najmniejsza reklamówka, stosowana między innymi a aptekach
22x5x48cm – mała reklamówka stosowana a drogeriach i sklepach kosmetycznych
25x6x45cm – najbardziej popularna reklamówka stosowana w sklepach spożywczych
28x8x50cm – reklamówka używana najczęściej w sklepach spożywczych
30x9x55cm – średnia reklamówka używana w sklepach spożywczych jak i w odzieżowych
30x10x62cm – duża reklamówka używana do pakowania odzieży, artykułów przemysłowych i spożywczych
32x12x80cm – największa reklamówka której używają sklepy przemysłowe oraz odzieżowe

Na reklamówkach jednorazowych drukujemy centralnie czyli na każdej reklamówce logo jest na środku.
Przy pierwszym zamówieniu należy wykonać matryce. Aby poznać ich koszt należy nam podać rozmiar reklamówki oraz ilość kolorów nadruku . Matryce są wielokrotnego użytku dlatego przy kolejnych zamówieniach ich koszt jest już pomijany, chyba że zmieniamy logo – wtedy trzeba zrobić nowe matryce.

Wycena

Jeśli chcą Państwo poznać dokładną wycenę prosimy o telefon: 33 810 48 33 lub maila: biuro@bielprint.pl
Proszę wtedy podać rozmiar, nakład i ilość kolorów nadruku.

Zapraszamy do współpracy.

 

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy matrycę raz wykonaną można używać w przyszłości i na jak długo starcza?

– Oczywiście że tak, matryca jest wielokrotnego użytku i jeżeli przy następnym zamówieniu nie zmieni się nadruk to w zasadzie można z tej matrycy korzystać bez końca. Oczywiście nawet matryca ma swoją żywotność i kiedyś w końcu się zużyje ale to się bardzo rzadko zdarza bo taka matryca starcza na kilka milionów odbić.

2. Jaki jest czas realizacji całego zamówienia?

– Średni czas realizacji to około 2-3 tygodnie. Oczywiście każde zamówienie jest indywidualnie przez nas rozpatrywane i planowane dlatego też powyższy czas jest przybliżony. Jeśli chodzi o reklamówki jednorazowe z logo to dokładny czas realizacji zależy między innymi od nakładu i od tego czy jest to nowe zamówienie czy ponowienie (przy nowym zamówieniu należy wykonać matrycę którą dostarcza nam firma zewnętrzna – im też zajmuje to kilka dni roboczych).

3. Czy proponowana przez Państwa grubość 10my dla reklamówki 25x6x45cm jest wystarczająca?

– Z doświadczenia możemy powiedzieć że jeszcze nie zdarzyła nam się sytuacja w której klient by narzekał na to że reklamówki jednorazowe z logo są za cienkie, chociaż trzeba zaznaczyć że grubość reklamówki należy dobrać do jej zastosowania. Jeżeli reklamówki jednorazowe z logo mają służyć do pakowania zakupów spożywczych to taka grubość w zupełności wystarczy.

4. Czy reklamówki jednorazowe z nadrukiem mogą być w innym kolorze niż białym?

– Oczywiście że tak, w zasadzie możemy wykonać dowolny kolor folii ale wiąże się to z pewnymi niedogodnościami. Chodzi o to że nie na każdym kolorze reklamówki nadruk wyjdzie czytelny. Nie zawsze też jesteśmy w stanie wyprodukować dokładnie taki odcień danego koloru jak by sobie tego życzył klient.

Trzeba też pamiętać że kolorowa folia jest uzyskiwania dzięki pigmentowi a ostateczny kolor nie będzie aż tak soczysty. Powodem tego jest cienka folia. Grubość w okolicach 10 my powoduje że niezależnie od tego jaki kolor folii wybierzemy to całą reklamówka łącznie z nadrukiem będzie wyglądać na półprzeźroczystą. A tego już niestety nie jesteśmy w stanie uniknąć, dopiero folie o grubości 50my i więcej mogą się pochwalić brakiem przeźroczystości.