Worki na opony z nadrukiem – interesująca propozycja dla firm dbających o branding
Branża motoryzacyjna jest jedną z najbardziej rozwijających się nisz, stąd nic dziwnego, że właściciele firm specjalizujących się w tej niszy cały czas poszukują sposobów wyróżnienia się na tle konkurencji. Worki na opony z nadrukiem to propozycja dla warsztatów samochodowych, wulkanizatorów czy działających samodzielnie magazynu opon, dzięki której można nie tylko zaoferować swoim klientom lepszą jakość ochrony opon poza sezonem eksploatacji, ale również korzystnie zainwestować w branding marki.
Dla kogo worki na opony z nadrukiem?
Przydatność realizowanych na zamówienie worków na opony nie ogranicza się jednak do przedsiębiorstw stricte związanych z wymianą i przechowywaniem tej części samochodu. Mogą być również oryginalnym i wysokiej jakości produktem reklamowym dla wielu innych firm mniej lub bardziej związanych z branżą motoryzacyjną, jak:
- auto komisy,
- salony samochodowe,
- stacje paliw,
- myjnie samochodowe,
- sklepy motoryzacyjne,
- agencje ubezpieczeniowe.
Nie da się ukryć, że worki na opony z nadrukiem to dobry marketingowo pomysł, gdyż jak wiadomo, najlepsze gadżety reklamowe to te, które niosą ewidentną wartość dodaną dla odbiorcy – w tym przypadku właścicieli pojazdów. Tutaj mamy do czynienia nie tylko z bardzo praktycznym produktem, ale i niezwykle estetycznym. Najważniejsza jest jednak funkcja ochronna przed promieniami UV, czy warunkami atmosferycznymi, jaką zapewnią. To duże ułatwienie dla wszystkich osób odpowiedzialnych za właściwe przechowywanie tak samo kosztownego, jak i istotnego elementu konstrukcji samochodu.
Zatem odpowiadając na pytanie o to, dla kogo worki na opony z nadrukiem będą dobrym wyborem najlepiej ująć to, iż skorzysta na tej inwestycja każda firma, której zależy na lojalności swoich klientów i podkreśleniu prestiżu marki.
Czym charakteryzują się wysokiej jakości worki na opony?
Sam pomysł na wykorzystanie worków na opony jako skutecznego sposobu reklamy firmy – to zdecydowanie nie wszystko. Aby odbiorca faktycznie był zadowolony, a sama marka przedstawiona w najbardziej korzystnym świetle konieczne jest, by wraz z oryginalnym pomysłem do pary szła jakość wykonania takiego gadżetu.
Bielprint jako doświadczony producent tego rodzaju produktów dobrze wiem, czym powinna się wyróżniać specyfikacja worków na opony, aby spełniać każde, nawet wysokie wymagania. To dlatego nasze worki wyróżniają się następującymi cechami:
-
wykonanie z dobrego gatunku folii LDPE-regranulat,
- 100×105 cm – wielkość optymalna wielkość dla dwóch opon 17’’;
-
solidnej jakości nadruk o wysokiej trwałości.
Co więcej, cechuje nas pro-kliencka postawa, stąd choć w standardzie wykonujemy worki na opony z nadrukiem o grubości 30 mm, to nie ma żadnego problemu, aby wykorzystać do projektu grubszą folię – jeśli tylko jest takie życzenie zamawiającego. Jednak na kanwie doświadczenia możemy śmiało stwierdzić, iż oferowana przez nas standardowa grubość worków powinna być zupełnie wystarczająca, o ile sam produkt będzie wykorzystywany do celu, do jakiego został stworzony.
Oczywiście jednak chcąc zaspokoić potrzeby klientów poszukujących naprawdę prestiżowego wyglądu worka do przechowywania opon, chętnie wykonamy zamówienie na produkty o większej grubości, jak również z oryginalnego granulatu. Warto jednak podkreślić ekologiczne walory wykorzystywanego przez nas w standardzie surowca, gdyż folia LDPE-regranulat to materiał uzyskiwany przede wszystkim z folii i innych odpadów foliowych pochodzących odzysku. To sprawia, iż zamawiając takie worki, można nie tylko cieszyć się dobrą ceną zamówienia, ale też mieć świadomość, że wybiera się bardziej „zieloną” alternatywę promowania marki.
Natomiast, jeśli chodzi o sam nadruk – również można liczyć na dopasowanie wyglądu worków do brandingu marki. Standardowo proponujemy worki niebieskie ozdobione czarnym nadrukiem wykonanym metodą potokową, ale jesteśmy w stanie odpowiedzieć na różne pomysły firm zamawiających minimalny nakład 5000 sztuk. Dbamy o dokładność i precyzję wykonania, stąd efekt końcowy może zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta.
Worki do przechowywania z nadrukiem – jaką rolę pełni matryca?
Sercem każdego zamówienia na worki z nadrukiem do przechowywania opon jest matryca. Chociaż trzeba liczyć się w związku z tym, że przy realizacji pierwszego zamówienia niezbędne będzie pokrycie kosztów jej wykonania – to należy pamiętać, że mowa o wysokiej jakości produkcie wielokrotnego użytku, a jej trwałość sięga nawet milionów odbić. Dlatego biorąc pod uwagę, że średni koszt matrycy zwykle mieści się w granicach 250-300 zł – z pomocą prostych obliczeń można bez problemu zauważyć, z jak bardzo wydajnym narzędziem reklamowym ma się do czynienia. Oczywiście mowa o matrycy przygotowanej dla jednego koloru przy średniej powierzchni zadruku.
Pewne jest, że każda firma chcąca włączyć worki na opony z nadrukiem do arsenału produktów reklamowych swojego biznesu najlepiej zrobi, kontaktując się z nami. Po wstępnym rozeznaniu dostępnego budżetu i preferencji nasz zespół fachowo doradzi, które z dostępnych rozwiązań może przynieść najlepszy zwrot z inwestycji.