Niegdyś to jednorazowe reklamówki z nadrukiem wiodły prym we wszelkiego rodzaju branżach i codziennych zastosowaniach. Odkąd jednak świat zwrócił większą uwagę na to, by wszędzie, gdzie to możliwe wdrażać rozwiązania przyjazne dla środowiska – ich wielorazowe wersje zdają się cieszyć jeszcze większą popularnością. To dla każdego przedsiębiorcy idealna okazja do tego, by wykorzystać ich potencjał, nie tylko oferując klientom łatwy sposób przechowywania dowolnej zawartości, ale też korzystając z nich jako sprytnego nośnika reklamy. W końcu nazwa „reklamówka” nie może być przypadkiem! Dlatego warto wiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę podczas zamawiania reklamówek wielorazowych w hurtowej ilości, czym zajmiemy się w niniejszym poradniku.

Wielorazowe reklamówki z nadrukiem – na czym polega ich wyjątkowość?

Pochylając się nad fenomenem reklamówek wielorazowych, przede wszystkim należy się pochylić nad materiałem, z którego są wykonane. Musi być wystarczająco mocny, aby spełniać swoją rolę, a równocześnie na tyle atrakcyjny cenowo, by przedsiębiorcy zamawiający reklamówki z nadrukiem tego rodzaju czuli, że to się opłaca.

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom w firmie Bielprint wykonuje się reklamówki wielorazowe z logo wykorzystując do tego folię polietylenową, która pozwala na możliwość regulacji jej gęstości. Elastyczność materiału pozwala nam na oferowanie aż trzech różnych typów folii:

1. Folia LDPE(low density PE) – polietylen o niskiej gęstości.

Cechy charakterystyczne:

  • nie szeleści,

  • giętka i miękka,

  • przeźroczysta,

  • wysoka elastyczność – również w niskich temperaturach.

2. Folia MDPE(medium density PE) – polietylen o średniej gęstości.

Cechy charakterystyczne:

  • wysoka odporność na rozciąganie.

3. Folia HDPE (high density PE) – polietylen o wysokiej gęstości.

Cechy charakterystyczne:

  • twardsza niż folia LDPE,

  • bardzo wytrzymała na rozciąganie,

  • szeleści,

  • śnieżnobiały kolor.

Rozważając złożenie zamówienia na reklamówki z nadrukiem wielorazowe, należy więc określić, z jakiego rodzaju folii mają być one wykonane. Konieczne jest uwzględnienie ich przyszłego zastosowania i indywidualnych preferencji. Na przykład, jeśli mają to być reklamówki służące do mrożonek typ LDPE z racji swojej wysokiej elastyczności również w warunkach niskich temperatur sprawdzi się najlepiej. Z chęcią pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania – w tym celu czekamy na kontakt.

Czas zerwać z myśleniem, że reklamówki to tylko produkt służący przez chwilę. Inwestując w te wielorazowego użytku z modnie wkomponowanym w całość logo firmy, można sprawić, że docelowy odbiorca będzie z nich korzystać znacznie dłużej. To sprawi, że wielorazowe reklamówki z nadrukiem sprawdzą się jako długoterminowy nośnik reklamy.

Wielorazowa torba reklamowa musi być praktyczna i poręczna, a wtedy stanowi innowacyjny sposób na promocję firmy. Zapewnia świetną ekspozycję i przyczynia się do tego, że nazwa marki pozostanie w pamięci konsumentów na dłużej. Większość konsumentów ma przy sobie zawsze przynajmniej jedną reklamówkę. Jest ona w końcu niezastąpiona przy okazji transportu artykułów spożywczych, przyda się do spakowania drugiego śniadania do szkoły, czy pracy, na spotkania z przyjaciółmi, czy na siłownię. Tym samym wielorazowe reklamówki z nadrukiem, podobnie jak jednorazówki są naprawdę opłacalnym sposobem budowania świadomości marki.

Coraz więcej świadomych przedsiębiorców stawia na spersonalizowane reklamówki wielorazowe jako na skuteczny i sprawdzony sposób promowania swojej oferty. Sęk w tym, by były one zaprojektowane tak, aby spełniać potrzeby klientów. Dlatego właśnie angażujemy się w każdy zlecany nam projekt, dbając o to, by był nie tylko solidnie wykonany, ale i atrakcyjny wizualnie.

Na co zwrócić uwagę składając zamówienie na reklamówki z nadrukiem wielokrotnego użytku?

 

Aby zamówione reklamówki z nadrukiem do wielorazowego użytku przyniosły naprawdę jak największy pożytek trzeba ich szczegóły dopasować do przyszłego zastosowania i wymagań docelowej grupy odbiorców. Dlatego właśnie w firmie Bielprint istnieją szerokie możliwości personalizacji zamówienia, poprzez uwzględnienie czynników takich jak:

  • grubość zastosowanej folii,

  • rodzaj uchwytu,

  • metoda druku.

Jeśli chodzi o punkt ostatni – zapewniamy możliwość druku zarówno z cmyka jak i z pantona. Pierwszy typ jest stosowany na reklamówki z nadrukiem zawsze wtedy, gdy mamy do czynienia z projektem wymagającym (zdjęcia, liczne przejścia tonalne), natomiast do nadruków prostych (max. 4 jednolite kolory) korzystamy z pantona.

Klienci decydujący się na wielorazowe reklamówki z naszej oferty bardzo cenią sobie dużą różnorodność rodzajów uchwytów, jakie oferujemy. Od najpopularniejszego DKT z podklejką, przez DKT bez podklejki (dla reklamówek o małych rozmiarach), aż po naprawdę eleganckie uchwyty typu MARKET – jesteśmy w stanie zapewnić rodzaj uchwytu idealnie dopasowany do potrzeb klienta, jak i specyfiki samego produktu.