Reklamówki wielorazowe z Logo

reklamówki wielorazowe z logo

Reklamówki Wielorazowe z logo a rodzaj uchwytu

DKT z podklejką DKT z podklejką – wycięcie na rękę w kształcie fasolki, od środka dodatkowo
dogrzane wzmocnienie wokół wycięcia. Najbardziej popularny rodzaj uchwytu.
DKT bez podklejki DKT bez podklejki – wycięcie na rękę w kształcie fasolki, jednak bez
wzmocnienia od wewnątrz. Głównie stosowane przy małych rozmiarach gdzie
nie ma miejsca na podklejkę od wewnątrz.
MARKET MARKET – zagięcie folii do wewnątrz na całej szerokości reklamówki i wycięcie
w kształcie fasolki w podwójnej warstwie folii. Rozwiązanie to jest eleganckie
choć nieco droższe od poprzednich, gdyż zużywana jest większa ilość folii.

Reklamówki wielorazowe z logo – specyfikacja surowca

Wszystkie powyższe reklamówki wielorazowe z logo wykonuje się z folii polietylenowej, a regulując jej gęstość możemy uzyskać trzy rodzaje folii:

1. Folia HDPE (high density PE): Polietylen o wysokiej gęstości, jest on twardszy od folii LDPE, bardziej wytrzymały na rozciąganie i nie jest przeźroczysty jak folia LDPE tylko śnieżno-biały. Szeleści.

2. Folia LDPE(low density PE): Polietylen o niskiej gęstości, jest giętki, miękki i nie szeleści. Zachowuje elastyczność w niskich temperaturach dzięki czemu doskonale nadaje się do pakowania mrożonek.

3. Folia MDPE(medium density PE): Polietylen o średniej gęstości, bardziej przypomina folię HDPE z tym że ma kilka cech folii LDPE, a najważniejsza z nich to większa odporność na rozciąganie niż u folii HDPE.

Na reklamówkach wielorazowych drukujemy zarówno z cmyka jak i z pantona. Jeżeli nadruk jest prosty czyli do 4 kolorów jednolitych, wtedy drukujemy z pantona. Jeśli natomiast projekt jest wymagający i posiada liczne przejścia tonalne czy nawet zdjęcia to wtedy drukujemy z cmyka. Ta druga metoda jest droższa, ale za to otrzymujemy produkt z najwyższej półki.

Reklamówki wielorazowe z logo – matryca

Przy pierwszym zamówieniu należy wykonać matrycę. Jest ona wielokrotnego użytku i będzie mogła być wykorzystana przy kolejnych zamówieniach. Należy pamiętać że każdy dodatkowy kolor nadruku to konieczność wykonania dodatkowej matrycy więc im więcej kolorów tym wyższy będzie koszt matryc. Cena matrycy będzie obliczona na podstawie projektu więc jeśli chcą Państwo poznać jej koszt przed złożeniem zamówienie to proszę podesłać nam projekt.

Reklamówki wielorazowe z logo – wycena

Jeśli chcą Państwo poznać dokładną wycenę prosimy o telefon: 33 810 48 33 lub maila: biuro@bielprint.pl
Proszę wtedy podać rodzaj uchwytu, rozmiar, nakład i ilość kolorów nadruku.

Zapraszamy do współpracy.

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy raz wykonaną matrycę można używać wielokrotnie?

– Jak najbardziej, matryca jest wielokrotnego użytku i o ile nie zmieni się nadruk to można jej używać bez końca. Ale nawet matryca ma swoją żywotność i kiedyś w końcu się zużyje ale zdarza się to bardzo rzadko ponieważ taka matryca starcza na kilka milionów odbić.

2. Czy raz wykonaną matrycę można zmienić?

– Teoretycznie nie bo matryca to nic innego jak prostokątny kawałek gumy z naniesionym szablonem druku, ale zdarzają się sytuacje w których lekka korekta projektu jest możliwa bez konieczności wykonywania nowej matrycy. Jeżeli chcemy coś zmienić, usunąć bądź dodać a modyfikacja ta jest na samym dole bądź u góry projektu to wtedy odcinamy niepożądaną część matrycy a w jej miejsce wklejamy wstawkę. Ale tak jak wspominaliśmy wcześniej, zabieg taki możliwy jest tylko w sytuacji gdy zmieniamy skrajne części matrycy.

3. Jaką najmniejszą ilość reklamówek trzeba zamówić aby wykonać na nich nadruk?

– Najmniejszą ilość od jakiej zaczynamy nadruk to 500sztuk. Przy czym druk taki odbywa się metodą sitodruku i jest ograniczona ilość kolorów do wyboru. Natomiast przy druku fleksograficznym drukujemy już z pantona i kolorów jest cała masa, z tym że minimum produkcyjne wynosi 5000 sztuk

4. Jaka grubość reklamówki będzie najlepsza?

– Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, wszystko zależy od tego co będzie w tej reklamówce noszone. Jeśli to będą np. ciuchy to reklamówki wielorazowe z logo nie muszą być grube i wystarczy 40my aby spełniły one swoją funkcję. Natomiast jeśli do tej torby będą wkładane cięższe przedmioty o wadze kilku kilogramów to grubość powinna wynosić przynajmniej 50my lub więcej,