Ma je każdy sklep, ale nie tylko. To już jedne z niewielu form pakowania towaru, za które klient nie dokonuje bezpośredniej opłaty w sklepie. Nie powinno to jednak w żaden sposób zachęcać do obniżenia standardów. Wręcz przeciwnie – jako właściciel biznesu musisz pamiętać, że nawet coś tak pozornie mało istotnego, jak klasyczna „zrywka” może mieć ogromny wpływ na to, w jaki sposób postrzegają Cię klienci.

Dlatego dzisiaj chcemy bliżej spojrzeć na woreczki jednorazowe z logo, ich funkcję w Twoim sklepie oraz sposób płynnego złożenia zamówienia na ich wykonanie.

Woreczki jednorazowe z logo – podstawowe informacje

Mimo, że woreczki jednorazowe z logo nie są grube – idealnie spełniają swoją funkcję. Wynika to z odpowiedniego dopasowania materiału ich wykonania. W Bielprint uznaliśmy, że folia polietylenowa o wysokiej gęstości sprawdzi się przy tym produkcie najlepiej, a pozytywny feedback ze strony naszych klientów to najlepszy dowód, że mieliśmy rację.

  • Piekarnictwo – pakowanie różnego rodzaju wypieków;
  • Branża spożywcza – pakowanie materiałów sypkich;
  • Markety – zwłaszcza do pakowania warzyw i owoców;
  • Sklepy metalowe – pakowanie śrubek, gwoździ i tym podobne.

Oczywiście są to tylko przykłady zastosowania „jednorazówek” – z całą pewnością niemal każda branża i każdy biznes jest w stanie wymyślić swój własny pomysł na ich wykorzystanie. My z przyjemnością dopasujemy ich parametry do potrzeb. Warto dodać, że bez względu na niszę, czy rodzaj sklepu – woreczki jednorazowe z logo w każdym miejscu pełnią jedną, wspólną rolę: reklamę. Oczywiście tylko wtedy, gdy mowa o zrywkach z nadrukiem, które wcale nie są dużo droższe od tych standardowych, ale za to ich rola związana z brandingiem jest nie do przecenienia.

Zaleta tych toreb jest oczywista: zawartość można łatwo przeglądać. To sprawia, że przezroczyste woreczki jednorazowe z logo są idealne do pakowania zakupów w małych sklepach, ale i dużych supermarketach. Pozwalając klientom dokładnie zobaczyć, co otrzymują, skracają czas spędzany w sklepie i ograniczają kontakt z niepotrzebnymi przedmiotami. Oczywiście to nie koniec ich zalet.

Nade wszystko niestandardowe woreczki jednorazowe „jednorazówki” z nadrukiem stały się wszechobecnym produktem marketingowym. Przyczyniają się do tego na wiele sposobów!

Jak możesz wykorzystać woreczki jednorazowe z nadrukiem w marketingu swojej firmy?

  • zwiększają wygodę kupujących,
  • zwracają uwagę na logo Twojej firmy.

Produkty marketingowe, które za jednym zamachem są w stanie pełnić zarówno praktyczne, jak i wizerunkowe funkcje są niezwykle cenne w każdej branży. Warto więc wykorzystać potencjał czegoś tak niepozornego jak właśnie woreczki jednorazowe z nadrukiem z myślą o podniesienie wartości swojej marki w oczach zarówno lojalnych, jak i potencjalnych klientów. To pokaże, że „robisz” biznes dobrze, a skoro tak – mogą mieć pewność również co do jakości oferowanych w swoim sklepie, czy markecie produktów.

Na co zwrócić uwagę składając zamówienie na woreczki jednorazowo z nadrukiem?

Jest kilka istotnych właściwości i cech, którym warto przyjrzeć się przed złożeniem zamówienia na woreczki jednorazowe z logo, aby wykonane przez nas „jednorazówki” były dokładnie tym, co spełnia wizję klienta.

Co ma znaczenie przy składaniu zamówienia na zrywki?

  • rozmiar,
  • nadruk,
  • grubość.

W przypadku ostatniego parametru – zwykle standardowa grubość, jaką zapewniamy 10my  jest w zupełności wystarczająca dla większości zastosowań. Jednak jesteśmy w stanie wykonać na specjalne życzenie klienta również grubsze wersje. Pozostałe parametry, jak nadruk i rozmiar wymagają nieco większego wyjaśnienia.

Bez względu na to, jakiego rozmiaru będą woreczki jednorazowe z logo – w każdym przypadku dajemy dostęp do możliwości wykonania na nich nadruku o palecie czterech kolorów maksymalnie. Warto tutaj podkreślić, że w przypadku zrywek minimalny nakład, jaki wykonujemy to 30 tysięcy. W przypadku chęci zamówienia mniejszej ilości woreczków, możemy zaproponować alternatywę, jaką są odpowiedniki z  folii LDPE, gdzie realizujemy zamówienie już od 10 tysięcy sztuk.

Jeśli chodzi o drugi najważniejszy parametr – rozmiar, jest w czym wybierać. Bez względu na to, czy potrzebne są małe woreczki jednorazowe z logo o wymiarach 14x4x32 cm, czy też coś znacznie większego, jak 18x4x50 cm – zawsze staniemy na wysokości zadania. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do któregokolwiek z wyżej wymienionych parametrów – służymy pomocą.

Zobacz również:

  1. Papier bibułowy z nadrukiem
  2. Taśmy papierowe z nadrukiem – przyjazne dla firm, klienta i środowiska
  3. Czy wiesz, jak wykorzystać papier bibułowy z nadrukiem?