Nie jest łatwo się wyróżnić w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, dlatego dobrym pomysłem jest wykorzystać każdą okazję, która daje taką możliwość. Boże Narodzenie, jak i cała otoczka okresu świątecznego to właśnie czas, kiedy warto myśleć nieco bardziej nieszablonowo. Tym bardziej, że klienci chętniej wydają pieniądze, a ich otwartość i emocjonalny związek z wszystkim, co bożonarodzeniowe dodatkowo sprzyja mądrym decyzjom brandingowym – również w kontekście druku.

Do świąt jeszcze kilka tygodni, ale już teraz chcemy podzielić się kilkoma pomysłami, jak przygotować się do wykorzystania potencjału sprzedażowego tego okresu już teraz.

worki bawełniane na prezenty

Dlaczego warto uwzględnić sezonowość w działaniach brandingowych?

Wszelkie materiały marketingowe oddane do druku przed okresem świątecznym powinny zapewnić wartościową reklamę dla Twojej firmy. Oczywiście tworząc projekt – bez względu na to, czy chodzi o torby papierowe z nadrukiem, czy inne obrandowane produkty, zawsze warto dbać o to, by umieścić nazwę i logo Twojej firmy w centrum uwagi, co zapewni natychmiastowe rozpoznanie marki dla wszystkich klientów i współpracowników, mimo dodatkowego zamieszania związanego z motywami świątecznymi. Rozpoznawalność marki jest ważna, a dodatkowe jej wzmacnianie przy okazji wykorzystywania produktów reklamowych w okresie świątecznym, dostosowanych do nazwy i logo firmy – to świetna okazja do działań takich jak:

  • promowanie świadomości marki,

  • budowanie lojalności klientów.

Poza tym. Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy w sposób szczególny warto odwdzięczyć się tym, na których firmie zależy. Uwzględnienie w swojej strategii reklamowej obrandowanych produktów z dodatkiem świątecznych motywów, to naprawdę doskonały sposób na pokazanie swoim klientom i współpracownikom, jak bardzo ich cenisz i że z tego powodu chcesz im dodatkowo umilić ten wyjątkowy czas w roku. To nie tylko sprawi, że odbiorca pomyśli cieplej o marce, ale także przypomni mu, że jesteś profesjonalistą i pamiętasz o wszystkim. Przejdźmy jednak do konkretów, czy jak dokładnie wykorzystać możliwości nowoczesnych technik druku dla swojego biznesu w kontekście zbliżającego się Bożego Narodzenia.

Torby z logo firmy i świątecznym motywem – dodaj magii do codzienności!

Jednym z najbardziej oczywistych pomysłów na wykorzystanie świątecznego motywu w materiałach reklamowych marki – są torby z logo. W Bielprint znamy się na nich doskonale i posiadamy naprawdę szeroką ofertę, która może stanowić doskonałą bazę do stworzenia okolicznościowych opakowań.

Na jakie torby z nadrukiem warto zwrócić uwagę?

  • papierowe,

  • lakierowe,

  • bawełniane.

Mimo, że mogłoby się wydawać, iż tworzenie motywu świątecznego na torbach bawełnianych nie jest do końca trafionym pomysłem – okazuje się, że wręcz przeciwnie, to świetny zabieg marketingowy. Bawełniane torby z logo sprawdzą się świetnie podczas targów, szkoleń, czy innych okazji –a świąteczny motyw, choć w istocie będzie nieco ograniczał ich wszechstronność, to równocześnie nada im bardziej ekskluzywny charakter.

Jeśli chodzi o torby papierowe, a zwłaszcza lakierowane – z świąteczną odsłoną logotypu marki, to już prawdziwy majstersztyk reklamowy w czasie świąt. Mając do dyspozycji takie opakowania, możesz je z powodzeniem wykorzystać podczas rozdawania świątecznych upominków pracownikom, klientom i kontrahentom. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego nawet jeśli to, co włożysz do środka będzie nieco skromniejsze i tak Twoje starania zostaną uznane, jak należy – tworząc wspaniałą podwalinę do owocnej współpracy w kolejnym roku. Zachęcamy do przejrzenia naszej propozycji – torby papierowe Bielprint dają naprawdę szerokie możliwości brandingowe przez cały rok, a okres świąt Bożego Narodzenia nie jest wyjątkiem.

Jak jeszcze wykorzystać logo na Boże Narodzenie w materiałach reklamowych?

Równie interesującym, ale nieco bardziej oryginalnym pomysłem będzie świąteczny papier pakowy z nadrukiem. To prawda, że dla tego celu konieczne będzie stworzenie nowej matrycy, ale warto podjąć ten wysiłek – bo to inwestycja długoterminowa. Po sukcesie świątecznego papieru pakowego w tym sezonie, będziesz chciał z pewnością wrócić do niego za rok, a ona będzie już czekać. Zawijanie świątecznych smakołyków w cukierni, wędlin, czy nalewek – w papier pakowy ozdobiony nie tylko logo, ale i graficzny motyw nawiązujący do świąt będzie strzałem w dziesiątkę i pozwoli Ci z całą pewnością wyróżnić się na tle konkurencji.

Inne ciekawe pomysły? Pomyśl o opcji, jaką są świąteczne kubki papierowe, albo taśmy pakowe z świątecznym logo – strzał w dziesiątkę zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedawców internetowych, którzy szykują się jak co roku na istny szał zakupowy. Z chęcią doradzimy kompleksowo w kontekście tych okolicznościowych zamówień, tak samo jak w przypadku regularnych. Na koniec prośba – jeśli spodobał Ci się pomysł na wykorzystanie świątecznego motywu w firmowych materiałach drukowanych, nie czekaj z zamówieniem na ostatnią chwilę, bo może się okazać, że trzeba będzie poczekać z realizacją do przyszłego roku.