Nie jest łatwo się wyróżnić w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, dlatego dobrym pomysłem jest wykorzystać każdą okazję, która daje taką możliwość. Boże Narodzenie, jak i cała otoczka okresu świątecznego to właśnie czas, kiedy warto myśleć nieco bardziej nieszablonowo. Tym bardziej, że klienci chętniej wydają pieniądze, a ich otwartość i emocjonalny związek z wszystkim, co bożonarodzeniowe dodatkowo sprzyja mądrym decyzjom brandingowym – również w kontekście druku.
Do świąt jeszcze kilka tygodni, ale już teraz chcemy podzielić się kilkoma pomysłami, jak przygotować się do wykorzystania potencjału sprzedażowego tego okresu już teraz.
Dlaczego warto uwzględnić sezonowość w działaniach brandingowych?
Wszelkie materiały marketingowe oddane do druku przed okresem świątecznym powinny zapewnić wartościową reklamę dla Twojej firmy. Oczywiście tworząc projekt – bez względu na to, czy chodzi o torby papierowe z nadrukiem, czy inne obrandowane produkty, zawsze warto dbać o to, by umieścić nazwę i logo Twojej firmy w centrum uwagi, co zapewni natychmiastowe rozpoznanie marki dla wszystkich klientów i współpracowników, mimo dodatkowego zamieszania związanego z motywami świątecznymi. Rozpoznawalność marki jest ważna, a dodatkowe jej wzmacnianie przy okazji wykorzystywania produktów reklamowych w okresie świątecznym, dostosowanych do nazwy i logo firmy – to świetna okazja do działań takich jak:
-
promowanie świadomości marki,
-
budowanie lojalności klientów.
Poza tym. Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy w sposób szczególny warto odwdzięczyć się tym, na których firmie zależy. Uwzględnienie w swojej strategii reklamowej obrandowanych produktów z dodatkiem świątecznych motywów, to naprawdę doskonały sposób na pokazanie swoim klientom i współpracownikom, jak bardzo ich cenisz i że z tego powodu chcesz im dodatkowo umilić ten wyjątkowy czas w roku. To nie tylko sprawi, że odbiorca pomyśli cieplej o marce, ale także przypomni mu, że jesteś profesjonalistą i pamiętasz o wszystkim. Przejdźmy jednak do konkretów, czy jak dokładnie wykorzystać możliwości nowoczesnych technik druku dla swojego biznesu w kontekście zbliżającego się Bożego Narodzenia.
Torby z logo firmy i świątecznym motywem – dodaj magii do codzienności!
Jednym z najbardziej oczywistych pomysłów na wykorzystanie świątecznego motywu w materiałach reklamowych marki – są torby z logo. W Bielprint znamy się na nich doskonale i posiadamy naprawdę szeroką ofertę, która może stanowić doskonałą bazę do stworzenia okolicznościowych opakowań.
Na jakie torby z nadrukiem warto zwrócić uwagę?
-
papierowe,
-
lakierowe,
-
bawełniane.
Mimo, że mogłoby się wydawać, iż tworzenie motywu świątecznego na torbach bawełnianych nie jest do końca trafionym pomysłem – okazuje się, że wręcz przeciwnie, to świetny zabieg marketingowy. Bawełniane torby z logo sprawdzą się świetnie podczas targów, szkoleń, czy innych okazji –a świąteczny motyw, choć w istocie będzie nieco ograniczał ich wszechstronność, to równocześnie nada im bardziej ekskluzywny charakter.
Jeśli chodzi o torby papierowe, a zwłaszcza lakierowane – z świąteczną odsłoną logotypu marki, to już prawdziwy majstersztyk reklamowy w czasie świąt. Mając do dyspozycji takie opakowania, możesz je z powodzeniem wykorzystać podczas rozdawania świątecznych upominków pracownikom, klientom i kontrahentom. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego nawet jeśli to, co włożysz do środka będzie nieco skromniejsze i tak Twoje starania zostaną uznane, jak należy – tworząc wspaniałą podwalinę do owocnej współpracy w kolejnym roku. Zachęcamy do przejrzenia naszej propozycji – torby papierowe Bielprint dają naprawdę szerokie możliwości brandingowe przez cały rok, a okres świąt Bożego Narodzenia nie jest wyjątkiem.
Jak jeszcze wykorzystać logo na Boże Narodzenie w materiałach reklamowych?
Równie interesującym, ale nieco bardziej oryginalnym pomysłem będzie świąteczny papier pakowy z nadrukiem. To prawda, że dla tego celu konieczne będzie stworzenie nowej matrycy, ale warto podjąć ten wysiłek – bo to inwestycja długoterminowa. Po sukcesie świątecznego papieru pakowego w tym sezonie, będziesz chciał z pewnością wrócić do niego za rok, a ona będzie już czekać. Zawijanie świątecznych smakołyków w cukierni, wędlin, czy nalewek – w papier pakowy ozdobiony nie tylko logo, ale i graficzny motyw nawiązujący do świąt będzie strzałem w dziesiątkę i pozwoli Ci z całą pewnością wyróżnić się na tle konkurencji.
Inne ciekawe pomysły? Pomyśl o opcji, jaką są świąteczne kubki papierowe, albo taśmy pakowe z świątecznym logo – strzał w dziesiątkę zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedawców internetowych, którzy szykują się jak co roku na istny szał zakupowy. Z chęcią doradzimy kompleksowo w kontekście tych okolicznościowych zamówień, tak samo jak w przypadku regularnych. Na koniec prośba – jeśli spodobał Ci się pomysł na wykorzystanie świątecznego motywu w firmowych materiałach drukowanych, nie czekaj z zamówieniem na ostatnią chwilę, bo może się okazać, że trzeba będzie poczekać z realizacją do przyszłego roku.