Dzisiejszy poradnik jest kompletnym przewodnikiem dla właścicieli firm, nabywców opakowań i dyrektorów marketingu, którzy potrzebują złożyć zamówienie na właściwe torby papierowe z nadrukiem.  

Poznaj swój cel – zanim zamówisz torby papierowe z nadrukiem

Jeśli chodzi o złożenie zamówienia na torby papierowe z nadrukiemnajpierw musisz ustawić swój cel. Jest to niezbędne, aby wybrać odpowiednie materiały, projekt nadruku i wykończenie. Z pewnością nie wybierzesz zwykłych materiałów papierowych, gdy chcesz promować swoją markę, jeśli jesteś właścicielem modnego butiku z odzieżą.

Aby poznać swój cel, zadaj sobie to proste pytanie: jakie funkcje chciałbyś, aby spełniały dla Ciebie torby papierowe z nadrukiem? Torba papierowa ma zwykle dwie podstawowe funkcje: praktyczna i marketingowa. Papierowa torba ułatwia klientom przenoszenie przedmiotów w łatwy i wygodny sposób. Torby papierowe z nadrukiem to również świetne narzędzie marketingowe dla właścicieli firm, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, co otwiera nowe okno na możliwości. Tym bardziej, gdy pracujesz nad eko wizerunkiem swojej marki – o czym więcej możesz przeczytać tutaj.

Jeśli chcesz po prostu sprawić, by Twoi klienci z łatwością przenosili produkty, musisz patrząc na torby papierowe z nadrukiem przede wszystkim skupić się na ich sile i trwałości. Byłoby naprawdę szkoda, gdyby butelka wina wypadła z torby i pękła tylko dlatego, że torba nie jest wystarczająco mocna. Torby dostępne w naszej ofercie mają wysoki poziom udźwigu na poziomie 7-8 kilogramów.

Jednak sytuacja będzie wyglądać zupełnie inaczej, jeśli potrzebujesz wysokiej jakości papierowej torby, która przede wszystkim ma na celu promować swoją markę i pozostawić na konsumentach głębokie wrażenie. Wtedy chodzi już nie tylko o to, jak mocna jest – musisz wziąć pod uwagę wszystkie czynniki, w tym:

  • detale wizerunkowe,
  • materiał wykonania,
  • jakość uchwytów,
  • projekt nadruku,
  • wykończenia.

Tutaj nawet mały błąd może mieć katastrofalny skutek – stąd zespół Bielprint służy pomocą przy ustalaniu szczegółów takiego zamówienia, aby wybrane torby papierowe z nadrukiem spełniały wszystkie stawiane im przez klienta wymagania.

Projekt graficzny dla torby papierowej – zrozum różnice

W odniesieniu do projektu nadruku torby papierowej bardzo ważna jest znajomość różnicy między ogólnym projektem graficznym a projektem nadruku. Projekt strony internetowej przyjmuje tryb RGB, podczas gdy składając zamówienie na torby papierowe z nadrukiem trzeba patrzeć na tryb kolorów CMYK do drukowania. Ładny projekt obrazu stworzony w trybie RGB może fantastycznie wyglądać na komputerze, jednak po wydrukowaniu na torbie może wyglądać całkiem inaczej. Dzieje się tak, ponieważ tryb RGB ma szerszy zakres kolorów niż tryb kolorów CMYK.

Dlatego tak ważne jest, by zamówienie na torby papierowe z nadrukiem trafiło w ręce profesjonalistów. Jednym słowem, profesjonalny projektant wie:

  1. Jak wybrać bezpieczne kolory w przestrzeni kolorów CMYK, aby stworzyć atrakcyjny projekt.
  2. Jak obniżyć koszty, używając jednolitych kolorów zamiast kolorów podstawowych.

 

Nasi eksperci sprawią, że cały proces zamawiania, jak i drukowania przebiega sprawniej. Kiedy grafika jest wykończona, preferowany jest format PDF, który reprezentuje najbardziej uniwersalny przyjęty obecnie standard.

Torby papierowe z nadrukiem – odpowiednia gramatura materiału i uchwyt

Wspaniała papierowa torba zaczyna się od odpowiedniego materiału papierowego, który zapewni wydajność, jakość i niezawodność dla produktu, który znajdzie się w jej wnętrzu. Niezależnie od tego, czy będzie to wykwintna torba na zakupy z widocznym logo, czy zwykła brązowa torba na żywność – wybór odpowiednich materiałów ma kluczowe znaczenie dla efektu marketingowego i wizualnego.

Jak dobierać odpowiednie materiały papierowe? Torby papierowe z nadrukiem dostępne w Bielprint  w standardzie są dostępne w wersji gramatury, która  wynosi 90-100 g/m2 – co ostatecznie jest zależne od jej wielkości. Jednak nie zamykamy się na specjalne życzenia klienta, który oczekuje od swojego zamówienia na torby papierowe z nadrukiem jeszcze wyższej jakości, dlatego jak najbardziej istnieje możliwość wykonania toreb z grubszego papieru 120g. Przy czym zaznaczamy, iż wtedy mamy do czynienia z tzw. specjalnymi zamówieniami, gdzie minimum produkcyjne jest na poziomie 50 tysięcy sztuk.

Pamiętaj też, że uchwyt jak już wspominaliśmy – odgrywa ważną rolę w wykonaniu torby, zarówno pod względem estetycznym, jak i funkcjonalnym. Podobnie, jak dzięki właściwie dobranej gramaturze, również dzięki odpowiedniemu uchwytowi torby papierowe z nadrukiem być używana przez miesiące, a czasem nawet dłużej z racji swojej niesamowitej wytrzymałości. Zwykle stosuje się dwa rodzaje uchwytów – płaskie bądź skręcane. W Bielprint rekomendujemy zdecydowanie opcję numer dwa, jako że jest to opcja dużo mocniejsza niż uchwyt płaski – choć oczywiście jesteśmy zawsze otwarci na sugestie klientów.

Zobacz również:

  1. Reklamówki z nadrukiem wielokrotnego użytku – forma i funkcja dla Twojego biznesu
  2. Torba bawełniana z nadrukiem – trend nie do odrzucenia dla promocji firmy
  3. Papier półpergamin z nadrukiem – zapakuj towar w dobrym stylu!