Torby plastikowe, reklamówki, zrywki, jednorazówki – bez względu na to, jak je nazwać to obowiązkowa opcja dla firm w różnych branżach. Jednak warto pójść o krok dalej i postawić na reklamówki z logo, które w przeciwieństwie do innych rodzajów toreb wielorazowego, bądź jednorazowego użytku, są niewątpliwie naprawdę unikalnym narzędziem marketingowym.

Jak sama nazwa wskazuje, reklamówki z logo można dostosować do indywidualnych potrzeb, co oznacza, że można je dostosować do specyficznych wymagań również i Twojej firmy. Można na nich umieścić nie tylko logo, ale i inną wersję nadruku – na przykład zawierając informacje kontaktowe. co pomaga dla prowadzonego biznesu stworzyć podwalinę pod dobrze widoczne miejsce na wysoce konkurencyjnym rynku.

Reklamówki z logo – popularność i zastosowanie

Nie trzeba szukać daleko, aby przekonać się, że już naprawdę duża ilość sprzedawców detalicznych przyjęła koncepcję tych toreb z logo do tego stopnia, że można znaleźć niestandardowe ich wersje we właściwie każdym odwiedzanym centrum handlowym lub sklepie spożywczym. Jednak dzisiejszy wpis powstał po to, by zastanowić się czy Ty również powinieneś wybrać dla swojej firmy reklamówki z nadrukiem?

Cóż, jeśli zdecydujesz się użyć niestandardowych reklamówek z logo celem umieszczania w nich produktów dla Twoich klientów, Twoja firma może uzyskać wiele korzyści, spójrzmy na nie!

Korzyść #1 Reklama

Niestandardowe reklamówki z logo nie tylko budują wizerunek Twojej marki, ale również dostarczają niezbędne dane kontaktowe na jej temat prosto na linii wzroku Twoich klientów, jak i potencjalnych odbiorców.

Jakie informacje oprócz logo warto umieścić na reklamówce?

  • adres e-mail,

  • numer telefonu,

  • adres,

  • strona www.

Tak więc za każdym razem, gdy klient kupuje przedmioty, w rzeczywistości przy okazji reklamujesz swoją markę, pakując je w niestandardowe reklamówki z nadrukiem. Jest coś naprawdę wyjątkowego w tego rodzaju reklamie i jedno jest pewne, że ta forma marketingu jest zasadna, bo dość skuteczna.

Korzyść #2 Branding

Chociaż nazwa firmy oddaje istotę Twojej firmy, branding jest niezbędny do utrzymania i kojarzenia tej nazwy, a także do utrzymania lojalności klientów. Zapoznanie opinii publicznej z Twoją firmą to świetny sposób na rozwój Twojej firmy. Ważną rolę odgrywa w tym nazwa i logo firmy.

Niestandardowe reklamówki wielorazowe i jednorazowe znów okazują się wielce pomocne w tym zakresie. Umieść nazwę i logo swojej firmy na zamawianej serii reklamówek, bo to bliski ideału sposób na uświadomienie ludziom istnienia Twojej firmy. Taka forma promocji jest przydatna zarówno, jeśli dopiero co próbujesz się wybić ze swoją marką, jak i wtedy, gdy masz już wielu klientów kupujących u Ciebie. Po prostu rozpoznawalność Twojej marki rośnie i będzie rosła z każdą dystrybuowaną reklamówką.

Korzyść #3 Różnorodność

Wystarczy rzut oka na naszą ofertę, aby przekonać się, że naprawdę istnieje wiele opcji do wyboru, gdy chcesz złożyć zamówienie na niestandardowe reklamówki z logo. W rzeczywistości możesz uzyskać je w dowolnym kształcie, rozmiarze, kolorze, stylu i grubości. U nas można je dostosować absolutnie do Twoich potrzeb. Daje to możliwość stworzenia projektu, który będzie idealny dla Twojej firmy. To również wyróżni Cię na tle konkurencji, która przegapi tę opcję dostosowywania w swoich działaniach marketingowych.

Korzyść #4 Długi okres przydatności

To zrozumiałe, że klienci będą używać reklamówek z logo i informacjami na temat Twojej firmy, aby bezpiecznie przewieźć swoje zakupy do domu. Jednak będą również później ponownie wykorzystywać te same reklamówki z logo do różnych zastosowań. Dlatego Twoja firma otrzymuje niejako bezpłatną reklamę przez długi czas, zwłaszcza gdy postawiasz na torby wielorazowego użytku solidnej jakości z oferty Bielprint. Pochlebna reklama dla Twojej marki będzie trwać tak długo, jak długo będą używane te torby!

Jak widać, robione na zamówienie reklamówki z logo stwarzają naprawdę wiele możliwości zyskownych dla firm. Nic dziwnego, że te torby są używane przez tak wielu sprzedawców. Chcesz do nich dołączyć? Czytaj dalej!

O czym pamiętać przy składaniu zamówienia na reklamówki z logo od Bielprint?

Zgodnie z wcześniej wspomnianą korzyścią – zapewniamy dostęp do szerokich możliwości dostosowania reklamówek z logo do oczekiwań klienta.

W jaki sposób możemy dostosować reklamówki z logo dla Twojej firmy?

  • Rodzaj uchwytu: DKT z podklejką/ DKT bez podklejki/ MARKET,

  • Rodzaj materiału: folia HDPE/ folia LDPE/ folia MDPE,

  • Rodzaj nadruku: cmyk/panton.

Celem omówienia szczegółowych specyfikacji zapraszamy do kontaktu. Po rozpoznaniu potrzeb będziemy w stanie jak najpełniej odpowiedzieć na nie w formie idealnego produktu końcowego, a sama reklamówka z logo tym samym przyniesie wszystkie wyżej wymienione korzyści.

Zobacz również:

  1. Taśmy papierowe z nadrukiem – przyjazne dla firm, klienta i środowiska
  2. Czy wiesz, jak wykorzystać papier bibułowy z nadrukiem?
  3. Papier powlekany z nadrukiem – co trzeba wiedzieć przed złożeniem zamówienia?